piątek, 3 czerwca 2016

BIOLIQ żel do twarzy recenzja

BIOLIQ  oczyszczający żel do mycia twarzy





seria: Clean
pojemność: 125 ml
producent: Innovative Pharma Solutions
cena: w zestawie z płynem micelarnym 23 zł, sam żel ok. 16 zł
gdzie kupić: apteki, apteki internetowe, allegro


opis producenta:
Delikatny żel do mycia twarzy skutecznie usuwa z jej powierzchni wszelkie zanieczyszczenia, a dzięki zawartości oleju babassu doskonale nawilża skórę i pozostawia ją jedwabistą w dotyku. Masaż miękką, silikonową nakładką dodatkowo głęboko oczyszcza skórę , zapewniając efekt delikatnego peelingu i złuszczenia naskórka, dzięki czemu pomaga usuwać niedoskonałości. Cera staje się świeża i rozświetlona, a jej struktura wyrównana. Żel nie zawiera mydła, dzięki czemu jest odpowiedni również do cery wrażliwej.



Moja opinia:

Żel znajduje się w tubie z miękkiego plastiku. Głowica ze szczoteczką posiada plastikowy korek, dzięki czemu żel można postawić na "głowie". Aby wydobyć żel przekręcamy głowicę słysząc "klik. Wtedy naciskamy tubę i na silikonową szczoteczkę wylewa się przezroczysty żel.  Trzeba jednak uważać bo nadmiar żelu może nam spłynąć poza szczoteczkę. Gdy mamy już porcję żelu, przekręcamy znów głowicę na "klik" i możemy przystępować do mycia. Silikonowa szczoteczka jest bardzo miękka i przyjemnie masuje twarz, tworząc z żelu delikatną piankę. Po umyciu spłukujemy twarz, oraz resztki żelu z głowicy. Sama szczoteczka jest wyciągana aby dobrze umyć zakamarki głowicy. Żel natomiast jest przezroczysty, delikatnie lejący, niezbyt gęsty. Ma bardzo przyjemny, świeży zapach , nie jestem w stanie go jednak do niczego przyrównać. Dobrze oczyszcza skórę, nawilża ją, nie wysusza. Jest dość wydajny. Co do szczoteczki i jej działania to nie zauważyłam spektakularnych efektów złuszczenia, za to przyjemny masaż twarzy jest tu bez wątpienia dużym plusem. Osobiście jestem bardzo zadowolona z produktu, mogę go śmiało polecić i kupiłabym go ponownie. Cena również jest adekwatna do jakości.




0 komentarze:

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews