środa, 18 maja 2016

Zakupy kosmetyczne apteczne i drogeryjne

Witajcie. Pokazuję dziś ostatnie moje zakupy których dokonałam w internetowej aptece Gemini oraz w Rossmannie a także jeden zakup z allegro:




1. Płyn do higieny intymnej Lacibios Femina, cena ok 8 zł (apteka gemini)

2. Kremowy żel pod prysznic Fresh Juice biała czekolada & limonka, 500 ml cena ok 7 zł (gemini)

3. Antyperspirant w kulce Anida Medisoft, cena ok 5 zł (gemini)

4. Krem do twarzy AA hydroalgi błekitne, cena 20 zł (Rossmann)

5. Peeling cukrowy Anida Medisoft, cena ok 8 zł (gemini)

6. Krem dermatologiczny A-Derma Dermalibour, cena 24 zł (gemini)

7. Żel antybakteryjny do rąk The Body Shop Coconut, cena ok. 10 zł (allegro)

8. Himalaya krem nawilżający do twarzy, cena ok 7 zł (gemini)

9. Żel antybakteryjny do rąk Anida aloesowy, ok 4 zł (gemini)

10. Bioliq zestaw: Żel do mycia twarzy oraz płyn micelarny, cena zestawu ok. 23 zł (gemini)


Znacie te marki produktów? Macie wśród nich swoje ulubione?
Czekajcie na recenzje które pojawią się wkrótce.






Znacie te marki produktów? Macie wśród nich swoje ulubione?
Czekajcie na recenzje które pojawią się wkrótce.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews