piątek, 20 maja 2016

AA hydroalgi błękitne krem recenzja

Witajcie. Dziś będzie recenzja kremu AA hydroalgi błękitne



AA hydroalgi błękitne krem matujący intensywnie nawilżający
pojemność 50 ml
cena: ok. 20 zł




opis producenta:



Moja opinia:

Krem znajduje się w ładnym kartoniku. W środku plastikowy słoiczek. Kolor kremu jest blado niebieski, zapach bardzo przyjemny, świeży, przypominający trochę różę.Konsystencja lekka. Krem łatwo rozprowadza się na skórze i szybko wchłania. Dobrze matuje i zarazem nawilża skórę. Można go używać na dzień jak i na noc. Plusem jest to, że można używać go na cerę wrażliwą. Używanie tego kremu to dla mnie prawdziwa przyjemność. Żadnych minusów nie zauważyłam.



A wy znacie ten krem lub wersję z różowymi algami?

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews