czwartek, 10 grudnia 2015

Projekt denko 2015

Zapraszam was serdecznie na projekt denko.







Dużo zużytych próbek:

- Bandi anti acne krem BB - okropny zapach jakby przeterminowanego kosmetyku, zmusił mnie do porzucenia przetestowania go :(
- Palmer's balsam przeciwko rozstępom - dobrze że nie kupiłam pełnej wersji. Balsam jest okej ale jego zapach -  kakao ze zjełczałym masłem (tak go odbieram) psuje całą radość stosowania
- Ziaja Mamma Mia ginekologiczny płyn do higieny intymnej - delikatny, kremowy, nie podrażnił mnie, ma ładny zapach
- Nuxe krem Nuxelence - mocno perfumowany, dobrze nawilżał, zawierał maleńkie drobinki rozświetlające, nie widziałam jakiegoś specjalnego efektu łał
- Elancyl krem przeciw rozstępom - szkoda że tak szybko się skończył.
- Efektima maseczka oczyszczająca z glinka porcelanową - coś wspaniałego. chętnie kupiłabym pełną tubkę gdyby była w sprzedaży
- Lirene dermo exfoliator - delikatny peeling enzymatyczny - pozytywne odczucia, chętnie kupię ponownie




- Avon Fleur perfumowany antyperspirant - chętnie kupiłabym ponownie ale w innej wersji zapachowej

- Uriage woda termalna - świetny produkt o szerokim zastosowaniu. bardzo wydajny, używałam latem i zimą



Dwa peelingi:

- Perfecta Spa cukrowy peeling do ciała - jeden z najlepszych jakie miałam. Doskonałe działanie plus idealne nawilżenie skóry i ten piękny, bardzo naturalny zapach

- Avon naturals czekoladowy scrub do ciała - ten był znacznie gorszy. bardzo słaba "zdzieralność" a do tego sztuczny zapach - nie polecam




Kolorówka:
- Ingrid eyeliner - kompletna porażka. wkład się ciągle łamał a zatyczka siedziała tak ciasno że otworzyć go to było wyzwanie. niestety nie skończyłam go i wyrzucam bez wyrzutów sumienia

- Lovely False Lashes - jak na mascarę z tych tańszych bardzo dobrze się spisywała




- kostka myjąca Dove - co jakiś czas do niej wracam. bardzo kremowa, bardzo pachnąca

- pasta do zębów Action 3 - delikatnie miętowa, nie mam do niej żadnych zastrzeżeń

- Facelle chusteczki intymne nawilżane - to już moje któreś z kolei opakowanie, bardzo sobie chwalę

- Tesco all about beauty płatki kosmetyczne


To już wszystkie zużycia, zapraszam na kolejne kosmetyczne posty :)

5 komentarze:

Zakręcona pisze...

Świetne zużycia ;) mnie też udało się ostatnio zgromadzić kilka pustych opakowań :)

agneska pisze pisze...

Znam tylko wodę termalną i używam od kilku dni dopiero :)

Sekrety Naszego Piękna pisze...

Wodę Uriage też bardzo lubię :)

An gie pisze...

Jeszcze nie miałam tych produktów :)

Zielonooka Jędza pisze...

Swego czasu kusił mnie ten czekoladowy scrub, ale opinie o sztucznym zapachu szybko mnie zniechęciły :)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews