piątek, 20 listopada 2015

Alterra emulsja Granat Bio - recenzja

Cześć. Dzisiaj recenzja emulsji oczyszczającej Alterra Granat BIO

pojemność 125 ml
cena od 6,99 zł (w zalezności od promocji w Rossmann)






Opis producenta:

 "Alterra Emulsja oczyszczająca – Granat BIO. Do skóry bardzo suchej. Zawiera masło shea BIO i aloes BIO. Każdy rodzaj skóry wymaga indywidualnej pielęgnacji. Emulsja oczyszczająca do twarzy Alterra opracowana została specjalnie dla potrzeb skóry bardzo suchej. Łagodne substancje pochodzenia roślinnego szczególnie delikatnie oczyszczają skórę. Kombinacja składników, takich jak cenny olej z pestek granatu BIO i żel z aloesu BIO nawilża skórę już podczas jej oczyszczania. Testy dermatologiczne potwierdzają bardzo dobrą tolerancję emulsji oczyszczającej do twarzy Alterra Granat BIO przez skórę. Produkt godny zaufania: Nie zawiera syntetycznych barwników, aromatów i substancji konserwujących. Nie zawiera również silikonów, parafiny i innych produktów na bazie olejów mineralnych. Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie. Produkt odpowiedni dla wegan."





Składniki: 

Aqua, Glycine Soja Oil*, Glycerin, Alcohol*, Glyceryl Stearate Citrate, Myristyl Myristate, Myristyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Coco-Glucoside, Xanthan Gum, Butyrospermum Parkii Butter*, Punica Granatum Seed Oil*, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Bisabolol, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citral**, Citronellol**. *z rolnictwa ekologicznego, **składniki naturalnych olejków eterycznych.





Moja opinia: 

Emulsja Alterra zamknięta jest w tubie z miękkiego plastiku. Posiada szczelne zamknięcie na klik.
Konsystencja rzadkiego kremu/balsamu w kolorze białym. Dobrze rozprowadza się na skórze twarzy. Pachnie mocno owocowo ale myślę że nie każda polubi ten zapach. Dobrze doczyszcza skórę z zabrudzeń i resztek makijażu. Po umyciu pozostawia na skórze delikatną tłustą warstewkę. I tutaj uwaga. Ja kupiłam ten produkt nie czytając dokładnie opisu że to produkt do bardzo suchej skóry. Moja cera jest mieszana a ostatnio nawet nieco tłusta. Niestety musiałam zaniechać stosowania tej emulsji gdyż spowodowała wydzielanie nadmiaru sebum i w okolicy nosa i brody zaczęły mi wyskakiwać krostki. Tak więc dziewczyny, to produkt naprawdę wyłącznie do cery bardzo suchej. 

A jakie są wasze doświadczenia z tym produktem?

3 komentarze:

Ika pisze...

Z samą Alterrą niewiele miałam do czynienia, akurat ten nie do mojej cery :)

agneska pisze pisze...

Kiedyś miałam krem do rak o zapachu granatu, tak mi się on nie spodobał, że nie kupuję już nic o tym zapachu z alterry.

Panna Dziobakowa pisze...

nigdy nie zwrocilam na niego uwagi. zazwyczaj uzywam plynow miceralnych bo mam uczulenie na wode, wiec takie produkty do zmywania nie bardzo są dla mnie :(

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews