niedziela, 25 października 2015

Zakupy kosmetyczne cz.1

Zapraszam Was do obejrzenia pierwszej części zakupów kosmetycznych. Czy znacie te kosmetyki/produkty? Polecacie któreś lub odradzacie?





1. For Your Beauty pilnik typu banan (Rossmann) ok. 5 zł

2. Soraya Studio Matt makeup matujący kolor 02 ciepły beż - niestety okazał się za ciemny :(
cena ok. 13 zł

3. Lovely Make-up Brilliance podkład rozświetlający , kolor pastel, cena ok. 10 zł

4. Joanna Naturia odżywka do włosów w sprayu malina i bawełna, cena ok. 8 zł

5. Nivea creme smooth kremowy żel pod prysznic 500 ml, cena ok 8 zł

6. nanu gumki do włosów 12 sztuk z Rossmanna , cena ok. 5 zł

9 komentarze:

OnAlwaysTogether (Rzetelne Recenzje) pisze...

fajne zdobycze :)

Kosmetyczne Pudełko pisze...

Omg, tego podkładu z Lovely używałam jeszcze jako nastolatka, pierwszy jakiego zaczęłam używać ^^

Anszpi- Droga do perfekcyjnych włosów pisze...

Fajne zakupy :)

Wdowa Po Stalinie pisze...

ciekawią mnie podkłady :)

Zakręcona pisze...

Świetne nowości :)

Kejt pisze...

Ciekawe jak pachnie ta mgiełka z Joanny ;)

societygirl-testuje pisze...

Joanna Naturia odżywka do włosów w sprayu malina i bawełna mam w planach zakup! :)

88kokosek88 pisze...

Uwielbiam kremowe żele z Nivea. Od wielu już lat jestem ich fanką i chętnie do nich wracam:)

narja pisze...

Fajne zakupy :)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews