środa, 7 października 2015

Regenerum skarpetki. Czy warto wydać 13 zł?



Dzisiaj parę słów o regeneracyjnej kuracji do stóp czyli o serum w skarpetkach marki Regenerum.
Swoje skarpetki zakupiłam w pobliskiej aptece w cenie 13 zł. Opakowanie zawiera 1 parę skarpetek i wystarcza na jedno użycie. Dodam  że moje stopy w tym czasie potrzebowały naprawdę porządnej regeneracji.



Skarpetki wykonane z jakby cienkiego, śliskiego plastiku. W środku każdej skarpetki znajdował się krem regenerujący o bardzo przyjemnym zapachu róży.

Skarpetki trzymałam na stopach zalecany przez producenta czas czyli ok. 50 minut. Stopy trzymałam dodatkowo pod kołdrą żeby je ogrzać.

Producent zaleca aby po skończeniu kuracji, nie zmywać resztek serum tylko wmasować w stopy. Tak też zrobiłam.



Efekty? Skóra stóp była lekko zmiękczona i wygładzona no ale cóż... Ten efekt utrzymał się do następnego dnia a później było znów tak samo. Myślę że przed kuracją warto najpierw stopy wymoczyć w kąpieli wodnej, zetrzeć porządnie zrogowaciały naskórek pumeksem lub tarką i dopiero wtedy użyć tych skarpetek. Wtedy myślę że efekt byłby bardziej długotrwały. W każdym razie , mimo wszystko jak dla mnie cena za jedną kurację jest za wysoka. W tej cenie byłoby w porządku gdyby były 2 kuracje a Wy jak myślicie? Polecacie jakieś bardziej skuteczne skarpetki do stóp?

3 komentarze:

Klaudia Cebula pisze...

szkoda, ze nie pokazalas jak wygladają... ja używam teraz serum mocno regenerujacego ale nie wiem czy pomoze... :/

OnAlwaysTogether (Rzetelne Recenzje) pisze...

Szkoda, że efekty są krótkotrwałe.

little.monster. pisze...

nie używam takich produktów może spróbuje :D

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews