wtorek, 21 kwietnia 2015

Zakupy kosmetyczne - nieplanowane

Witajcie. Postanowiłam jakiś czas temu mocno ograniczyć się z kupowaniem nowych kosmetyków, zużywać spore zapasy i kupować tylko to co jest mi niezbędne. Nie do końca mi się to udało niestety. Dziś odkryłam sklep z naturalnymi produktami: ziołami, zdrową żywnością i kosmetykami. Pani ekspedientka zaczęła wyciągać różne piękne opakowania i nie sposób się było oprzeć.
Skusiłam się na rosyjskie kosmetyki.

1. Babuszka Agafia Maska do ciała czarna torfowa - odmładzająco - ujędrniająca
cena 6 zł pojemność 100 ml





2. Babuszka Agafia Odmładzająca maska do twarzy na mleku łosia
cena 6 zł za 100 ml





3. Baikal Herbals szampon do włosów oczyszczający z cedrem himalajskim
cena 13 zł za 280 ml


Poprosiłam również o próbki kosmetyków Sylveco bo nigdy nie miałam a może się skuszę następnym razem



Pozostałe zakupy kosmetyczne:

1. Balsam pod prysznic Nivea - mój pierwszy
2. Ziaja Nuno maska do twarzy z zieloną glinką oraz
3. Ziaja Mint Perfekt pasta do zębów szałwiowa z fluorem i d-panthenolem







Co najbardziej polecacie?

8 komentarze:

OnAlwaysTogether pisze...

to dopiero cudeńka :)

Strudelka 111 pisze...

Fajnie zakupy :) Ja ostatnio szukam pasty bez fluoru, ale doszukać się w drogeriach nie mogę.

Monidecor pisze...

Ziaja ma też w ofercie pastę do zębów bez fluoru

Afa pisze...

Bardzo lubię tą maskę z ziaji :)

scarlet23 pisze...

takie nieplanowane sa najlepsze:)

Neonowa pisze...

Mój portfel nie lubi nieplanowanych zakupów :P Nie znam Twoich produktów, więc nie wiem który można polecić najbardziej. Sama się przekonasz a ja chętnie poczytam recenzje:)

societygirl-testuje pisze...

Babuszka Agafi ma bardzo fajne kosmetyki! :)

Sekrety Naszego Piękna pisze...

Nic z tego nie miałam :)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews