czwartek, 2 kwietnia 2015

Ulubieńcy kosmetyczni marca

Witajcie. Chciałam Wam przedstawić moich kosmetycznych ulubieńców. Denka w tym miesiącu nie będzie bo za mało zużyć mam do pokazania.



1. Farmona Odżywka do włosów w sprayu regenerująca z różeńcem górskim. Pojemność 200 ml cena ok 8 zł(?), kupiona w Biedronce. Jest bardzo wydajna, przepięknie pachnie, wcale nie ziołami tylko tak jakoś kwiatowo i świeżo. Ja używam jej na włosy po umyciu gdy są już wysuszone. Ja widzę efekt natychmiast. Włosy przestają się puszyć, staja się mięciutkie i wygładzone, ładnie się rozczesują. No i ten boski zapach....a i nie zawiera alkoholu.




2. Maybelline Color Sensational szminka w kolorze 715 choco cream
Przepiękny, nudziakowy kolor, kremowa konsystencja i smakowity zapach - coś jak budyń śmietankowy. Zdecydowanie moja naj naj najlepsza szminka.




3. Gilette Satin care żel do golenia. Pojemność 200 ml. Cena ok 11 zł w promocji. Zdecydowanie najlepszy produkt do golenia jaki miałam. Wcześniej kupowałam te tańsze pianki czy żele typu Isana czy Venus. Natomiast Satin Care pachnie obłędnie kwiatowo, jest soczyście różowy i świetnie rozprowadza się na skórze tworząc piankę. 

4. Le Petit Marseiliais kremowy żel pod prysznic i do kąpieli kwiat wiśni, pojemność 650 ml. Kupiony na promocji w Super-pharm za jedyne 8 zł. 
Ulubieniec za niezwykły, przecudowny zapach. Bo poza tym dorównuje jakością tym lepszym żelom pod prysznic.





5. Perfumy jak dotąd ulubione. Calvin Klein Contradiction, poj. 30 ml. cena ok. 80 zł. Dla mnie zarówno świeże i bardzo kobiece. Idealne na dzień. 
Nuty zapachowe:


Głowa

piwonia, jaśmin, orchidea, róża, konwalia, lilia
Serce
lilak, gruszka, eukaliptus, jaśmin, jeżyny

Podstawa

piżmo, fasola Tonka, drzewo sandałowe



A jak Wasi ulubieńcy?

7 komentarze:

Kosmetyczne Pudełko pisze...

Przyglądałam się tym odżywkom w Biedronce, może się skuszę, bo już mi się kończą zapasy :)

Rincewind99 pisze...

Nie znam żadnego z tych kosmetyków, perfumy wyglądaja ciekawie.

scarlet23 pisze...

CK kocham:)

OnAlwaysTogether pisze...

Pomadka mnie zaciekawiła :)

Zakręcona pisze...

Lubię pomadki maybelline, choć w zdecydowanie bardziej intensywnych kolorach :)

Sekrety Naszego Piękna pisze...

Nic z tego nie używałam :)

InfallibleLifestyle pisze...

Ta pomadka pewnie mnie też by przypadła do gustu :)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews