czwartek, 9 kwietnia 2015

Green Pharmacy płyn micelarny Rumianek recenzja

Kończy mi się płyn micelarny z Green Pharmacy więc śpieszę aby go Wam zrecenzować póki jeszcze jest :)




Producent: Elfa Pharm Polska
Green Pharmacy płyn micelarny 3 w 1 rumianek
cena: ok. 11-13 zł, szeroko dostępny w drogerii Natura
pojemność: 500 ml




Nie zawiera parabenów, mydła, sztucznych barwników i zapachu

Działa potrójnie: oczyszcza, tonizuje i nawilża



Moja opinia: bardzo polubiłam ten płyn. Bezproblemowo zmywa makijaż, nie podrażnia oczu, nie wysusza skóry. Wystarcza na długo. Jedyny minus jest taki,że po pierwszym użyciu, urwał mi się jeden zawias od zamykania butli. Zauważyłam też, że gdy wylałam na wacik za dużo płynu i zmyłam oczy, wtedy mnie szczypały.


5 komentarze:

OnAlwaysTogether pisze...

Podoba mi się, że nie podrażnia oczu i nie wysusza skóry :)

Kosmetyczne Pudełko pisze...

Też mi się kończy, a mam go od listopada :) Ogólnie podzielam Twoje zdanie, zawiasy również mi się pourywały ;)

Kosmetyczne Pudełko pisze...

Też mi się kończy, a mam go od listopada :) Ogólnie podzielam Twoje zdanie, zawiasy również mi się pourywały ;)

scarlet23 pisze...

nie miałam go jeszcze ale płyny u mnie ida na razie slabo

Neonowa pisze...

Miałam wersję z owsem i niestety szczypała mnie w oczy, jak wszystkie inne micele:( Nie zawsze też dokładnie zmywał makijaż oka:/

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews