piątek, 24 kwietnia 2015

Avon czekoladowy scrub do ciała recenzja

Dzisiaj recenzja czekoladowego scrubu z Avonu z serii Naturals. Kupiłam go gdy miałam wielką ochotę na słodkie kosmetyki.






Od producenta: Rozkoszuj się luksusowym zapachem słodkiej czekolady. Po zastosowaniu skóra staje się oczyszczona i odżywiona.

Scrub znajduje się w plastikowej elastycznej tubie, zatyczka transparentna zamykana na "klik".
Pojemność to 200 ml cena katalogowa około 10 zł-13 zł
Produkt jest dość gęsty i ma szarawo-beżowy kolor





Zapach - jak dla mnie pachnie on jak klasyczny cukierek krówka.
Scrub jest bardzo delikatny i drobny - miło smyra ciało i dobrze je oczyszcza. Specjalnego działania nie zauważyłam. Uważam też że jest nieco mało wydajny. Skład ma długi, zauważyłam w składzie PEG oraz sztuczne barwniki. Myślę że nie kupię go ponownie. Cena jest również trochę za wysoka.






5 komentarze:

OnAlwaysTogether pisze...

Dawno nie miałam nic z Avonu :)

Wdowa Po Stalinie pisze...

jak na scrub do ciała z delikatnymi drobinkami? ja bym to uważała za minus akurat ;)

Agnieszka B pisze...

Miałam go kiedyś i niezbyt go polubiłam, bo był jak dla mnie zbyt delikatny, a jestem fanką ostrych zdzieraczy :) zapraszam do mojego bloga :)

scarlet23 pisze...

mam go gdzies w zbiorach :)

societygirl-testuje pisze...

Widziałam w ofercie, ale póki co mam dość czekoladowych kosmetyków. :)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews