piątek, 6 marca 2015

Schauma suchy szampon recenzja


Dzień dobry wszystkim. Dziś recenzja suchego szamponu Schauma Świeżość bawełny. 





Schwarzkopf Schauma świeżość bawełny - cotton fresh
1 dodatkowy dzień świeżości
pojemność 150 ml
cena ok 13 zł
ja zakupiłam go w Rossmanie






Jest to mój drugi suchy szampon, zaraz po klasycznym Batiste. Moim zdaniem działanie jest zupełnie porównywalne. Nie zostawia białych śladów na włosach, pod warunkiem że dobrze wstrząśnie się go przed użyciem. Ma bardzo ładny, świeży zapach. Jedyny minus jaki zauważyłam to jego mała wydajność.

A Wy polecacie?

8 komentarze:

OnAlwaysTogether pisze...

Nie przepadam za tą firmą :)

swiaturody pisze...

Jak suchy szampon to tylko Batiste ;D

Zakręcona pisze...

Ja niestety ekspertem od suchych szamponów nie jestem, bo za nimi nie przepadam :P

InfallibleLifestyle pisze...

Akurat jego nie miałam, najczęściej sięgam po Isanę :)

Truskawkowy Świat pisze...

Ja nie miałam jeszcze żadnego suchego szamponu:)

Sekrety Naszego Piękna pisze...

Ja zostaję przy Batiste :)

societygirl-testuje pisze...

Nie korzystam z suchych szamponów, a jeżeli miałabym to jedynie z batiste. :)

Zakręcona pisze...

Ciekawe produkty :)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews