środa, 4 marca 2015

Projekt denko 2/2015

Witajcie. Dzisiaj ulubione denko. Sporo produktów a właściwie tylko dwa z nich okazały się trafionymi ulubieńcami





Na pierwszy ogień produkty do ciała:



1. Kremowy żel pod prysznic Cien (Lidl) z mlecznymi proteinami, zapach orientalny, 300 ml - Kupiłam go bo jego zapach wydawał mi się kokosowy. Okazało się później, że wcale taki nie jest. Był ok ale znudził mi się gdzieś w połowie butelki i reszta poszła na mydło do rąk.

2. Fa Cream & Oil kremowy żel pod prysznic z masłem kakaowym i olejkiem kokosowym, 250 ml. Zapach średnio mi się podobał, działanie przeciętne.




3. Eveline Balsam z peelingiem do ciała pod prysznic Argan &Vanilla, 200 ml - dla wielbicielek zapachu wanilii to będzie fantastyczne przeżycie. Zapach jest bardzo intensywny, długo się utrzymuje na skórze. Działanie średnie. Skóra nie jest wysuszona po użyciu ale też nie jest bardzo nawilżona.

4. Marion żel peelingujący do ciała truskawka z wanilią, 100 ml - dość sztuczny zapach, mała wydajność, wystarcza na 3-4 razy. drobinki są delikatne.



Teraz higiena jamy ustnej:




5. Aquafresh Big Teeth płyn do płukania ust, 300 ml - świetna alternatywa dla osób które nie lubią płynów miętowych. Ten dla dzieci ma wspaniały zapach gumy balonowej

6. Dentalux (Lidl) pasta do zębów, 125 ml. Bardzo przyjemna, o delikatnym smaku mięty.

7. Specjalista Biała Perła, 50 ml, stomatologiczna pasta wybielająca - szczerze, nie zauważyłam żadnego efektu wybielania.


Teraz twarz i włosy:




8. Isana Oil Care, 200 ml, odżywka do włosów - recenzowałam ją, wg mnie bardzo przeciętna

9. FM Triumph of Orchids nawilżający żel do mycia twarzy, 150 ml, piękne opakowanie, dobre działanie ale zapach jakiś "tani"

Kolejne produkty:




10. Nivea men żel do golenia 200 ml - ukradziony tacie ;) przepiękny, świeży zapach, taki jakby uniseks. mega wydajność, miałam go chyba ponad 2 lata, bardzo dobry produkt

11. Fa Sport, antyperspirant w sztyfcie 50 ml - świetny produkt, wydajny, łatwa aplikacja, delikatny zapach, wszystko tak jak być powinno :)


Na koniec jedna rzecz z kolorówki,  a jednocześnie ulubieniec




12. Mascara Maybelline the Rocket Volume express, 9,6 ml - jak dla mnie najlepsza jaką do tej pory miałam. Gorąco polecam


Na koniec zużyta świeczka Yankee Candle mały słoiczek o zapachu Fresh cut roses



Zapraszam na wymiankowy bazarek kosmetyczny:

http://slaboscipewnejkobiety.blogspot.com/p/bazarek-kosmetyczny.html

8 komentarze:

OnAlwaysTogether pisze...

Ciekawe denko :)

wildstrawberryand pisze...

Nie lubię projektów denko, a najbardziej tego że wszystko co dobre szybko się kończy :)

scarlet23 pisze...

świeczuszki zazdroszcze:)

kosmetyko holiczka pisze...

Ale piękne opakowanie ma ten żel FM :)

Zakręcona pisze...

Ładne zużycia ;)

Onyxia pisze...

Szkoda, że pasta nie wybieliła zębów... A wydawałoby się, że taka da radę. ;]

Sekrety Naszego Piękna pisze...

Też bardzo lubię ten tusz Maybellie :)

Aga Bierko pisze...

zdecydowanie musze wypróbowac balsam z eveline!

www.agabierko.blogspot.com

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews