niedziela, 15 marca 2015

Kilka nowości

Postanowiłam zdecydowanie ograniczyć zakup nowych kosmetyków, gdyż posiadam w swojej kolekcji spore zapasy. Ale niestety niektóre promocje są tak kuszące że nie sposób przepuścić okazji.

1. Fioletowy szampon do włosów blond (niwelujący żółty odcień włosa) firmy Stapiz Sleek Line





2. Eldena - odżywcze mleczko do ciała (to akurat otrzymałam w prezencie)



3. Tołpa Botanic białe kwiaty - żel pod prysznic - w Tesco w promocji za 7,50!





4. Barwa krem do rąk aloesowy



5,6 Lakiery do paznokci BeBeauty z Biedronki, przecenione na 3,60 zł


7. W Bierdonce również kupiłam francuską nowość: tusz do rzęs La Luxe



8. Gwóżdź programu, w Hebe w promocji zakupiłam swoją pierwszą Tangle Teezer za 31 zł…



9. Avon Planet Spa olejek do ciała Bali Botanica w transporcie troszkę się rozlało więc etykieta się podniszczyła, ale to nic!


4 komentarze:

scarlet23 pisze...

TT mam w tym samy kolorze a reszte pierwsze widzę;)

Sekrety Naszego Piękna pisze...

Znam tylko TT :)

Rincewind99 pisze...

Uwielbiam TT :) Mój pierwszy był w tej samej wersji kolorystycznej.

wildstrawberryand pisze...

Tangle Teezer uwielbiam ! :D

Obserwuje i zapraszam: http://wildstrawberryand.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews