czwartek, 12 marca 2015

Balsam pod prysznic Eveline recenzja

Balsam z peelingiem do ciała pod prysznic Argan & Vanilla

seria: Spa Professional
cena: 8-13 zł
pojemność: 200 ml





Dla wielbicielek wanilii ten produkt będzie prawdziwą, waniliową ucztą. Po użyciu pod prysznicem tego balsamu, skóra będzie gładka, średnio nawilżona ale za to intensywnie pachnąca.





Balsam ma konsystencję średnio gęstego kremu o zabarwieniu żółtym, z widocznymi, ciemnymi drobinkami peelingującymi. Moim zdaniem nie jest za bardzo wydajny i nie spełnia swojej roli w 100%. Za zapach ogromny plus.




A Wy jakie macie zdanie na temat tego kosmetyku? Jaki balsam pod prysznic najbardziej polecacie?

6 komentarze:

OnAlwaysTogether pisze...

Miałam balsam z tej linii zapachowej i się polubiłam z nim :)

Pocahontas recenzuje pisze...

Mmm kocham takie zapachy :)

scarlet23 pisze...

a ja nic z eveline nie mam

swiaturody pisze...

Dużo pozytywów czytam na temat tej serii :)

Ciekawe Kosmetyki pisze...

Uwielbiam zapach wanilii, więc pewnie prędzej czy później przetestuję ten kosmetyk ;)

Życiowa Sałatka pisze...

nigdy go nie miałam, ale zapach by mnie zachęcił i to bardo
http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews