wtorek, 10 lutego 2015

Zrealizowana karta podarunkowa czyli co kupiłam w Rossmanie

Jakiś czas temu chwaliłam się na blogu prezentem świątecznym czyli kartą podarunkową z Rossmanna. Wreszcie ją zrealizowałam i dziś pokażę co kupiłam.






1. Bourjois zestaw 2 produkty w cenie 1: Żel pod prysznic kwiaty błękitnej laguny oraz Woda
Micelarna




2. Aussie odżywka do włosów w sprayu wygładzająca



3. Bielenda drogocenny olejek arganowy do ciała w sprayu




4. Gillette Satin Care żel do golenia floral passion


5. Colgate Plax płyn do płukania jamy ustnej




6. Synergen oraz Rival de Loop chusteczki do demakijażu




7. Babydream delikatne chusteczki nawilżane




8. Miss Sporty Pump up booster maskara - czarna




9. Alterra anti-age serum do twarzy


To tyle tych zakupów. Część tych produktów już wypróbowałam i niektóre mnie bardzo rozczarowały a inne zachwyciły. No, ale czekajcie na recenzje.

11 komentarze:

scarlet23 pisze...

ale super zakupy

Kosmetyczne Pudełko pisze...

Ciekawi mnie serum do twarzy, bo pierwsze widzę i mam ochotę wypróbować szampon albo odżywkę Aussie, ostatnio dużo się o tej marce mówi :)

OnAlwaysTogether pisze...

Świetne łupy, czekam na recenzje :)

Marta pisze...

Nie miałam jeszcze żadnego z powyższych produktów, ciekawe jak się sprawować będą ;)
Ale z takiej karty sama chętnie bym skorzystała, albo lepiej z dziecięciu takich :D

Monika. pisze...

Świetne zakupy, uwielbiam w prezencie dostawać karty podarunkowe -bo przez to mogę kupić to co w danym momencie potrzebuję i na co mam chrapkę ;p

Ika pisze...

taki prezent jest bardzo przyjemny, bo sama wiesz najlepiej czego potrzebujesz:)

kate pisze...

Fajne produkty:)

little.monster. pisze...

świetne zakupy, mi tez by sie taka karta przydała :D

Anya pisze...

ja bym pewnie wydała całość na kolorówkę :)

Sekrety Naszego Piękna pisze...

Świetne zakupy :) Daj znać jak będzie się sprawdzać ta odzywka Aussie :)

Strudelka 111 pisze...

Właśnie kiedyś przymierzałam się do tych płynów do demakijażu, ale o ile pamiętam to mają dosyć skomplikowany skład - jednak ponoć są mega skuteczne :)

Płyn do płukania jamy ustnej sama musze zakupić.

Jestem już kolejny raz... czas zaobserwować :)

Pozdrawiam :)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews