środa, 11 lutego 2015

Nowe żele Cien z Lidla

Będąc wczoraj na zakupach w Lidlu natknęłam się na nowe żele Cien, inspirowane ciekawymi zakątkami świata. Nie jestem wielką fanką kosmetyków z Lidla. Tym razem jednak atrakcyjna cena i ciekawe zapachy skusiły mnie do zakupu 2 żeli z 4 dostępnych rodzajów.
Wybrałam Destination Barbados o zapachu kokosa (poj. 300 ml) oraz Destination Sydney o zapachu limonki (300 ml). Były jeszcze 2 inne rodzaje, chciałam Wam je pokazać ale nie ma ich na stronie Lidla a nie pamiętam ich nazw. Jeden był pomarańczowy a drugi fioletowy. Żel nadaje się również do mycia włosów (czego raczej nie wypróbuję). Koszt żelu to ok. 2,70 zł
Wczoraj wypróbowałam ten limonkowy i muszę przyznać że zapach jest przecudny!




5 komentarze:

scarlet23 pisze...

nie widziałam ich jeszcze

kate pisze...

chciałabym ten kokosowy:)

OnAlwaysTogether pisze...

Rzadko bywam w Lidlu :) Ale jak będę - przyjrzę się im :)

Patt pisze...

kokosowy mnie ciekawi :):)

Michalina Mielnicka pisze...

Czasem będąc na zakupach w Lidlu wrzucam je do koszyka. Lubię te żele :)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews