środa, 25 lutego 2015

Bath & Body Works Pink Chiffon balsam recenzja

Hej hej. Dziś obiecywana recenzja balsamu BBW.





Ja kupiłam go na allegro. Jest to mała wersja o pojemności 88 ml. Kosztował ok 10 zł.
Pełna wersja 235 ml na allegro kosztuje 50 zł
Urocza plastikowa buteleczka w kolorze różowym, przezroczysta. Posiada wygodne, wysuwane zamykanie.
Balsam ma dość rzadką konsystencję, bardziej przypominającą mleczko. Kolor delikatnie różowy. Jest mocno perfumowany. Wyczuwalne nuty kwiatowo - owocowe. Balsam jest bardzo wydajny. Łatwo rozprowadza się na skórze i dobrze wchłania. Zapach bardzo długo utrzymuje się na skórze i śmiało można go używać zamiast perfum. W składzie zawiera masło Shea, olej Jojoba oraz witaminę E.
Ja byłam z niego bardzo zadowolona. Chętnie wypróbuję inne wersje zapachowe.


cena z opakowania: 5,50$
pojemność: 88ml

8 komentarze:

OnAlwaysTogether pisze...

Lubię produkty długo utrzymujące się na skórze :)

Bettywoman pisze...

Mój ulubiony :-) kocham ten zapach :-)

scarlet23 pisze...

pierwsze widze ten kosmetyk

Joanna Blogg pisze...

jeszcze nic nie próbowałam z tej firmy; )

swiaturody pisze...

Uwielbiam jego zapach :)

kate pisze...

Nie znam ale wygląda kusząco:)

Sekrety Naszego Piękna pisze...

Uwielbiałam jego zapach :)

Onyxia pisze...

Bardzo lubię długo utrzymujące się zapachy. ;]

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews