środa, 28 stycznia 2015

Słodkości do ciała od Marion

Witam Was serdecznie w ten środowy wieczór. Dziś krótki post o moich nowościach z firmy Marion. Ostatnio odkryłam że firma ta (znana głównie z kosmetyków do włosów) ma w swojej ofercie przesłodkie żele peelingujące do ciała. Nie wiedziałam który zapach wybrać więc kupiłam 4 różne. Oto one:

1. Mleczko kokosowe
2. Biała czekolada z pomarańczą
3. Palona kawa 
4. Truskawka z wanilią




Każdy żel ma pojemność 100 ml i kosztuje 4-6 zł
Czekajcie na recenzje

A jutro denkooo

12 komentarze:

Julia Goch pisze...

Uwielbiam takie słodkie kosmetyki, mam ochotę je jeść!
Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/KLIK :))

Ewelina Nowak pisze...

Jestem ciekawa tego z białą czekoladą :)
Obserwuje i zapraszam:
http://wildstrawberryand.blogspot.com/

Kosmetyczne Pudełko pisze...

Zapachy mnie nurtują :)

Zo Zolka pisze...

Miałam kokosowy! Zapach prześliczny :)

W wolnej chwili zapraszam również do mnie
http://testacja.blogspot.com

OnAlwaysTogether pisze...

Nie wiedziałam, że Marion ma tak rozbudowaną ofertę :)

Monika. pisze...

Zapewne zapachy są rewelacyjne ! :)

Magdalena pisze...

Też planowałam je kiedyś kupić i całkiem o tym zapomniałam... Dobrze, że tutaj zajrzałam. ;)

basiek86 pisze...

Już sobie wyobrażam, jak one fajnie pachną. :)

kate pisze...

Ten kokosowy wygląda ciekawie:)

Apri colla pisze...

No to obserwuję! Zapraszam do siebie :) Bardzo lubię firmę Marion, używam ich olejków i szamponów koloryzujących :)

Magdalena B pisze...

Miałam ochotę na kokos ale jakoś do tej pory nie wypróbowałam.

Bettywoman pisze...

Aż szkoda się myć, chce się jeść :-)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews