sobota, 31 stycznia 2015

Projekt Denko 1/2015

Zapraszam na projekt denko, pierwszy w roku 2015. Nawet kotka była ciekawa co znajduje się w pudełku :)





Zacznę od drobiazgów:



1. Alterra (Rossmann) - chusteczki oczyszczające z aloesem do skóry suchej i wrażliwej 25 sztuk (cena ok.4,50 zł)
bardzo delikatne dla skóry twarzy, doskonale zmywają makijaż, nie podrażniają, ładny zapach - bardzo polecam i na pewno je kupię ponownie

2. Frotto (Lidl) - nawilżane chusteczki odświeżające 15 sztuk (cena 1 zł) - moje kolejne opakowanie. bardzo je lubię, warto mieć je zawsze w torebce. Polecam i kupiłabym je ponownie

3. Freshmaker - nawilżane chusteczki odświeżające 15 sztuk (cena 1 zł) - podobnie jak te z Lidla, bardzo je lubię


Z balsamów do ciała:



4. Eveline extra soft - luksusowy krem ze złotem Maroka 200 ml (cena ok. 8-12 zł)
jeden z najlepszych i najskuteczniejszych balsamów do ciała jaki miałam. Doskonałe wchłanianie, nawilżenie, cudowny zapach, bardzo duża wydajność. Zdecydowany ulubieniec. Wypróbuję na pewno w innych wersjach zapachowych.

5. Bath & Body Works - Pink Chiffon balsam do ciała 88 ml (miniatura) cena ok. 17 zł
Kupiłam okazyjnie na allegro. Lada dzień będzie jego recenzja na moim blogu.


I kolejne zużycia:




6. Joanna reflex blond - rozjaśniacz do włosów w sprayu 150 ml (cena ok 13 zł)
Bardzo fajnie, stopniowo rozjaśnia włosy. Na pewno kupię ponownie. Obszerniejsza recenzja również będzie

7. Garnier essentials hydration - nawilżający krem do twarzy 50 ml (cena ok.8 zł)
Przepiękny, świeży zapach, lekka konsystencja, świetnie się wchłania i doskonale nawilża. Kupię ponownie




8. Vademecum pasta do zębów white fresh i antybakteryjny płyn do ust w jednym. 75 ml, (cena ok. 5 zł)
 Bardzo ładnie i delikatnie wybiela zęby, ma bardzo świeży zapach. Poręczne opakowanie a przy tym dobra cena. Zdecydowanie kupię ponownie.

9. Miss Sporty Morning baby! - krem BB 30 ml, cena ok 13 zł
Dość rzadki i rozwarstwiający się krem, ładnie pachnie, lekki na twarzy, daje delikatne krycie. Raczej nie kupię ponownie.


Na koniec zużycie niekosmetyczne:  świeca zapachowa Natural Fresh Select, kupiona w sklepie Home & You za ok. 10 zł
Zapach mnie nie zachwycił, wyczuwałam woń zielonego ogórka :(




Miłego weekendu. Pozdrawiam serdecznie.
Monika

10 komentarze:

wildstrawberryand pisze...

Jeszcze niczego nie testowałam :)
Obserwuje i zapraszam:
http://wildstrawberryand.blogspot.com/

ruda panna pisze...

Gdzie kupiłaś ten rozjaśniacz z Joanny?:)

kosmetyko holiczka pisze...

Bardzo lubiłam się z tym kremem BB i chyba do niego wrócę latem :)

themakeupdrawers pisze...

Nic z tych produktów nie miałam, ale na świece z Home&You za to kiedyś się czaiłam :) Ale na karmelowy zapach bo cuudnie pachniała :)

Monidecor pisze...

Rozjaśniacz z Joanny kupiłam w Super-Pharm ale na allegro też można go tanio dostać

Pepa pisze...

Kiedyś kupiłam świeczkę w Home&You i też nie byłam zadowolona :(

Joanna Blogg pisze...

nie znam tych produktów; )

basiek86 pisze...

Nie miałam jeszcze żadnego balsamu z B&BW, a bardzo mnie kuszą, tak jak ich mgiełki do ciała; tak więc czekam na recenzję tego balsamu. :)

kate pisze...

Mam chusteczki z lidla i są fajne:)

Rincewind99 pisze...

Ciekawe denko, chyba nie miałam żadnego z tych produktów.

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews