środa, 14 stycznia 2015

Isana professional odżywka do włosów oil care

Dzisiaj recenzja odżywki do włosów Isana Professional.



Opis producenta:
Odżywka Oil Care do włosów zniszczonych i suchych 200 ml. Formuła z potrójnym efektem. Fitokompleks (że co????) olejów pielęgnacyjnych z olejem arganowym i olejem z pestek śliwek.
- nadaje włosom zdrowy połysk
- poprawia strukturę włosów
- nie zawiera silikonów
- nadaje połysk
- nadaje gładkość

i tak dalej. Opis jest bardzo długi.




 Odżywkę kupiłam w Rossmanie za ok. 8 zł za tubę 200 ml. Opakowanie ładne, błyszczące w kolorze złotym. W ogóle ta seria bardzo przypomina serię do włosów z Syoss (dla porównania na zdjęciu poniżej),nawet zapachy są podobne.





Wracając do odżywki Isany. Konsystencję ma dość gęstą. Jej kolor to jasnożółty. Zapach dość specyficzny. Nie jest brzydki ale jak dla mnie jest nieco dziwny. Do dziś nie potrafię stwierdzić czy go lubię czy nie.
Jeśli chodzi o działanie to nie potrafię nic więcej powiedzieć jak to że jest to po prostu bardzo przyzwoita odżywka lecz bez spektakularnych efektów. Moje włosy nie stały się dzięki niej mniej suche. Fakt, lepiej się układają i łatwiej rozczesują. Nie widzę też jakiegoś spektakularnego blasku. 









6 komentarze:

kate pisze...

Nie miałam tej odżywki. Pozdrawiam:)

Kosmetyczne Pudełko pisze...

Jeśli chodzi o Isanę to produkty do włosów kompletnie mi nie odpowiadają....

Ann nna pisze...

Byłam dzisiaj w Rossmannie oglądałam ją ale ostatecznie się na nią nie zdecydowałam :D

Fraise26 (My strawberry fields) pisze...

Moje włosy ostatnio są bardzo suche, więc przyzwoita odżywka im nie wystarczy. Muszę się rozejrzeć za mocno nawilżającymi formułami :)

Sekrety Naszego Piękna pisze...

Nie wiem czy po nią sięgnę :\

kate pisze...

Nie stosowałam jeszcze tej odżywki:) pozdrawiam

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews