środa, 21 stycznia 2015

FM Triumph of Orchids żel do twarzy

Witajcie w kolejnym dniu zimy bez śniegu :(
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją żelu do mycia twarzy marki FM Federico Mahora. Kupiłam go przypadkowo za grosze na aukcji allegro. Nigdy do tej pory nie miałam do czynienia z kosmetykami FM. Wiem tylko że ich sprzedaż wyglądała podobnie jak kosmetyków Avon czyli poprzez konsultantki i katalogi.


Opis:
FM Triumph of Ochrchids nawilżający żel do mycia twarzy 150 ml
cena katalogowa: 29,90
seria: Pearl
 
opis producenta: Nawilżający żel do mycia twarzy o wyjątkowo łagodnej formule, która delikatnie i skutecznie oczyszcza skórę twarzy, szyi i dekoltu.
 Delikatny kosmetyk przeznaczony do oczyszczania cery suchej, normalnej, mieszanej, tłustej oraz wrażliwej. Wyjątkowo bogata formuła, oparta o ekstrakt z orchidei i kwas mlekowy, zapewnia skórze intensywne nawilżenie. Dodatek masy perłowej działa wzmacniająco i przeciwstarzeniowo, dodając skórze blasku. Ekstrakt z orchidei dodatkowo chroni skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych i nadaje jej przyjemną miękkość.




Moja opinia:
Żel kupiłam naprawdę okazyjnie bo za nowy produkt z przesyłką zapłaciłam jakieś 10 zł.
Podoba mi się jego eleganckie, czarne opakowanie. To plastikowa butla z pompką. Naciskając pompkę jeden raz, wydobywamy wystarczającą ilośc żelu a nawet więcej niż potrzeba. Żel ma konsystencję kremową o lekko zielonym kolorze. W kontakcie ze skórą twarzy jest delikatny i faktycznie nie podrażnia skóry. Dobrze zmywa resztki makijażu i oczyszcza cerę. Po użyciu skóra nie jest napięta ani przesuszona. Jego zapach przypomina mi bardzo zielonego ogórka. Na początku wydawał się miły, teraz wydaje mi się mdły i tani i już mnie drażni. Nie przypomina luksusowego kosmetyku. W sumie cieszę się że niedługo już skończę.

źródło: fmgroup-perfumy.pl

Podsumowując żel jest niezły ale nie kupiłabym go ponownie. Duży plus za przepiękne opakowanie.
Jeśli testowałyście inne kosmetyki z tej serii, dajcie znać co o nich myślicie.

5 komentarze:

kate pisze...

Nie miałam jeszcze kosmetyków z tej serii:) pozdrawiam

OnAlwaysTogether pisze...

Nie miałam jeszcze nic z FM.

kate pisze...

Jesteś nominowana do Liebster Blog Award:)
http://szafazkosmetykami.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award-2015.html

Martyna Ewa pisze...

Opakowanie rzeczywiście bardzo ładne ale chyba nie wart swojej ceny ...

Pozdrawiam i obserwuje :)

scarlet23 pisze...

Ale fajna Kicia:) Pozdrawiam zostaje i zapraszam mineralnyswiatkasi.blogspot.com

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews