wtorek, 30 grudnia 2014

Ostatnie denko w tym roku

Zapraszam na projekt denko. Zużycia są z dłuższego okresu, nie tylko z grudnia.

Co ukrywa się w tej reklamówce?


1. Dusch das żel pod prysznic niemieckiej marki o zapachu płatków róży i granatu (chyba). Miałam już ten żel tylko o innym zapachu. Bardzo przyjemny. POLECAM

2. AVON Planet Spa peeling do ciała z ekstraktem z kolumbijskiej kawy. Ma ładny delikatny zapach (nie kawowy), brązowo - złocisty kolor, barwi wodę na brązowo. Peeling jest drobny, przyjemnie "smyra" skórę a nie drapie. GORĄCO POLECAM

3. Tołpa dermo face hydrativ. Nawilżający płyn micelarny. Bardzo przyzwoity, średnio dobrze zmywa makijaż. Nie podrażnia. Ma delikatny zapach. Nie kupiłabym za normalną cenę. Ten kupiłam promocyjnie za ok. 10 zł. POLECAM

4. Biały Jeleń emulsja do higieny intymnej. Świetny, delikatny, wydajny, cudowny zapach. GORĄCO POLECAM

5. Dentalux płyn do płukania ust. Kupiony w Lidlu. Na początku smak wydawał mi się dziwnie gorzki ale z czasem to wrażenie minęło. Całkiem przyzwoity. POLECAM


6. Bobini szampon, żel, płyn do kąpieli w jednym, bezzapachowy. Ciekawy, wielofunkcyjny kosmetyk. Ładne, kolorowe opakowanie. POLECAM





7. Freshmaker chusteczki nawilżane o zapachu truskawki. Bardzo tani i dobry produkt. POLECAM

8. Bebeauty SPA Maroko. Żel pod prysznic olej arganowy i bursztyn. Bardzo gęsty i wydajny. Żel z Biedronki. Ciekawy orientalny zapach ale pod koniec wydawał mi się nieco duszący. POLECAM

9. Ziaja żel do mycia twarzy z peelingiem liście manuka. Świeży, cytrusowy zapach, dobre działanie, piękne i wygodne opakowanie z pompką. Kolejnym razem kupiłabym wersję bez peelingu. POLECAM

10. Babydream chusteczki nawilżające dla dzieci. Pokochałam za zapach i delikatność. GORĄCO POLECAM

11. Garnier Fructis oleo repair odżywka do włosów. Bardzo gęsta, obłędny intensywny zapach który długo się utrzymuje. GORĄCO POLECAM

12. Biosilk jedwab do włosów - myślę że każda z nas go zna. GORĄCO POLECAM

13. Dove krem do rąk miniatura - piękny zapach, szybkie wchłanianie i skuteczne nawilżanie. POLECAM

Życzę wszystkim udanego Sylwestra i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku

7 komentarze:

goskaaa pisze...

Miałam żel z Biedronki, pięknie pachniał :)

Kosmetyczne Pudełko pisze...

Żel z peelingiem ziaja również lubiłam :)

Joanna Blogg pisze...

spore denko ;)

narja pisze...

Gratuluję zużyć :)

Fraise26 (My strawberry fields) pisze...

Kiedyś byłam wręcz uzależniona od kosmetyków Fructis, ich zapach jest obłędny. Może dam szansę serii Oleo Repair :)

Sekrety Naszego Piękna pisze...

Gratuluję zużyć :)

Fraise26 (My strawberry fields) pisze...

Bardzo ładne denko! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews