poniedziałek, 29 grudnia 2014

Kosmetyczne prezenty świąteczne

Krótki i nieco spóźniony post o świątecznych prezentach kosmetycznych.

1. Najfajniejszy jak dla mnie prezent to karta podarunkowa na zakupy do Rossmanna (nie zrealizowana jeszcze).







2. Żel pod prysznic o zapachu mleka z miodem Oceania (biedronkowy)



3. Żel pod prysznic tym razem Le petit Marseillais o zapachu kwiatu pomarańczy




4. Perfumy Avon Instinct forbidden



I to na tyle. Mam nadzieję że dostałyście równie fantastyczne prezenty kosmetyczne :)

5 komentarze:

Katarzyna kobieceszufladki pisze...

Karta i perfumy to świetne prezenty:)

Joanna Blogg pisze...

taka karta do Rossmanna to bardzo fajny pomysł na prezent ;)

little.monster. pisze...

taka karta każdemu by sprawiła radość :D

Fraise26 (My strawberry fields) pisze...

Karta podarunkowa do Rossmanna to świetny prezent. Chyba każda kobieta byłaby z niego zadowolona :)

via beleco pisze...

Uważam, że karty podarunkowe to super prezent! Też kilka razy dostałam tę do Rossmanna i byłam wniebowzięta :)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews