wtorek, 18 listopada 2014

Projekt Denko

Dzisiaj szybciutko z projektem denko z którym baardzo długo się już ociągam. Opróżniłam wreszcie szufladę pełną pustych opakowań żeby Wam je pokazać.




1. Chusteczki nawilżane. Chętnie kupuję je w Lidlu (frotto) oraz w sieci sklepów Społem. Oczywiście kupiłabym ponownie.



2. Próbki kremów i żelu Manuka od Ziaji
Pastę chętnie bym kupiła w pełnej wersji.



3. 2 mydła w płynie:FM mydło w płynie - nie pamiętam nawet od kogo dostałam. Takie sobie. Oraz mydło Apart Prebiotic - nieco lepsze od tego z FM









4. Próbka perfum Lacoste Inspiration - zapach średni. Z pewnością nie kupię pełnej wersji.


Oraz miniatura wody toaletowej Lancome Aroma Tonic - przyjemny świeży zapach na lato. Kupiłabym pełną wersję.




5. Barwa szampon jajeczny - jest to super HIT , gorąco Wam polecam i chętnie kupiłabym ponownie


i kolejny szampon znany wszystkim i również kosmetyczny przebój - szampon Babydream z Rossmanna. Uwielbiam za zapach i delikatność.




6. Coś dla ciała i zmysłów. Peeling do ciała Farmona Tutti Frutti wiśnia & porzeczka. Cudny zapach i kolor ale jak dla mnie trochę za ostry ten peeling.



zużyłam również żel pod prysznic Avon z serii naturals: fiołek i liczi. Przecudny zapach, zakochałam się



7. Do mycia twarzy, znany również biedronkowy Bebauty żel-krem łagodzący. Kupiłabym ponownie ma się rozumieć



8. Na koniec nić dentystyczna z Tesco. Była całkiem okej. Co tu dużo mówić.





I to tyle zużyć. Niestety nie znalazło się tu nic z kolorówki. Może w następnym denku?

8 komentarze:

Kosmetyczne Pudełko pisze...

Miałam kiedyś ten peeling tutti frutti, zapach piękny, ale rzeczywiście jest ostry. Szampon babydream u mnie się nie sprawdził....

OnAlwaysTogether pisze...

Bardzo ładne denko, gratuluję zużyć :)

gosia wk. pisze...

Ja używam nici z Oral B i są najlepsze. Raz kupiłam jakąś tanią i wyrzuciłam.

kikiikosmetyki pisze...

Spore denko! Miałam mgiełkę z Avonu o tym samym zapachu :)

Katarzyna kobieceszufladki pisze...

Peelingi z Farmony bardzo lubię, są świetnymi zdzierakami i mają bardzo ładne zapachy. A szampon z babydream kompletnie się u mnie nie sprawdził, strasznie plątał moje włosy.

Sekrety Naszego Piękna pisze...

Szampon Babydream muszę w końcu kupić :)

Daquerre pisze...

Gratuluje zużyć :) Miałam kiedyś ten szampon jajeczny ale u mnie się nie sprawdził :((

Ammber pisze...

żel do twarzy z Biedronki :) BARDZO LUBIĘ!

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews