poniedziałek, 3 listopada 2014

Morning Baby! BB cream od Miss Sporty recenzja

Dzisiaj recenzja kremu BB od Miss Sporty.



Nabyłam go już długi czas temu w promocji za ok. 8 zł.
Wybrałam odcień 001 Nude Radiance

Producent obiecuje to co widać na zdjęciu etykiety:



Oczywiście jak to BB, nie zapewnia doskonałego krycia a jedynie zapewnia poprawę wyglądu cery i delikatnie tuszuje drobniutkie niedoskonałości.

Jego konsystencja jest bardzo rzadka. Przed każdym użyciem muszę wstrząsnąć bo inaczej widzę pewne rozwarstwienie kosmetyku. 

Łatwo się nakłada, ładnie stapia ze skórą i nie ma ciężkiej formuły - po prostu nie czuć go na skórze.

Utrzymuje się długo na skórze, może to nie jest obiecywane przez producenta 14 godzin ale i tak nie jest źle.





Jak najbardziej mogę go polecić. U mnie się sprawdził, nie wiem jak u innych bo jeszcze innej recenzji na jego temat nie czytałam.

4 komentarze:

OnAlwaysTogether pisze...

Fajny produkt, ale ja nie używam takich :)

little.monster. pisze...

ja już bb kremów nie kupuje, za bardzo sie zraziłam :D

Sekrety Naszego Piękna pisze...

ja raczej się nie skuszę ;/

Zebra❤ pisze...

Oj chyba nie dla mnie

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews