środa, 5 listopada 2014

Kosmetyczni ulubieńcy października

Dzisiaj przedstawiam moich ulubieńców kosmetycznych minionego miesiąca. Troszkę ich jest. A więc po kolei:


1. Absolutne odkrycie, coś wspaniałego dla ciała i zmysłów: Eveline Luksusowy krem ze złotem Maroka. Uwielbiam go za delikatnie pomarańczowy zapach, aksamitną konsystencję i świetną jakość, kupie na pewno w innych wariantach zapachowych. Cena ok 8-11 zł




2. Avon Planet Spa, peeling do ciała z ekstraktem z kolumbijskiej kawy. Pokochałam za piękny zapach, kolor błota z drobinkami złota i za delikatny efekt ścierający.



3. Garnier Fructis Oleo Repair odżywka z olejkami. Uwielbiam za intensywny świeży owocowy zapch, gęstą konsystencję i mocne odżywiające działanie.




4. Joanna Reflex Blond - rozjaśniacz w sprayu. Lubię za świetną alternatywę dla kremów rozjaśniających, łatwość aplikacji, faktyczne stopniowe rozjaśnienie, dobra cenę.




5. Perfumy Calvin Klein Contradiction. Świeże, energetyczne, przysięgam że pachną jak Martini Bianco! :)




6. Garnier Essentials Hydration krem do twarzy nawilżający. Świetna lekka formuła, delikatnie jakby żelowa, łatwo się wchłania, świetnie nawilża i ma boski, świeży zapach.




7. Lovely Nude make up kit - paletka 12 nudziaków z aplikatorem. Uwielbiam takie naturalne odcienie. Paletka zawiera odcienie perłowe jak i matowe. Kolorki idealne na jesienną aurę! Dostępna w Rossman za ok. 12 zł - zaledwie :)




8. Frotto chusteczki nawilżane 15 sztuk. Dostępne w Lidlu za 1 zł. Mam zawsze w swojej torebce paczkę. Dostępne o zapachu melona lub pomarańczy.




9. Avon Spring Garden płyn do kapieli - kąpiel z nim  przypomina mi wiosnę :)




10. Kolejny ulubieniec do kąpieli - kula Body Club. Kupiona w Biedronce za 1,49!!!! Pięknie pachnie, świetnie nawilża a w środku ma - niespodziankę!



11. Na koniec ulubiony tusz do rzęs w miesiącu październiku - Maybelline the Rocket Volume


To by było na tyle. Wkrótce ulubieńcy niekosmetyczni października :)

5 komentarze:

Ika pisze...

uwielbiałam kiedyś te wielkie płyny do kąpieli z Avonu :) a za paletką muszę się rozejrzeć, bo jest baaardzo fajna :)

Marzena Poźniak pisze...

Muszę się zainteresować bardziej tym rozjaśniaczem ;) dodaję do obserwowanych i czekam na kolejne posty ;)

Magdalena B pisze...

Z Eveline też mam krem do ciała z tej linii ale do skóry bardzo suchej. Również bardzo go lubię.

Sekrety Naszego Piękna pisze...

Muszę wypróbować ta odżywkę Garnier :) Tusz Rocket to i mój ulubieniec :)

InfallibleLifestyle pisze...

Sporo ulubieńców :) Paletkę Lovely też bardzo lubię, do codziennych makijaży jest idealna :)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews