wtorek, 11 listopada 2014

Co kupiłam na promocji w Rossmannie



Jak pewnie wiecie,w Rossmannie jest promocja na kosmetyki do makijażu 1+1. Kupujemy jeden kosmetyk, drugi tańszy lub w tej samej cenie dostajemy za 1 grosz. Ja skusiłam się na kilka rzeczy:

1. Eveline Art Scenic korektor 2 w 1 kryjąco - rozświetlający



2. Eveline Lovers Ultra Shine błyszczyk nr 616


3. Maybelline Pomadka Color Sensational w odcieniu 715 Choco Cream



4. Maybelline Fit me! podkład w sztyfcie z wkładem pudrującym w odcieniu 120 classic ivory vanille



I to tyle, a zaraz poczytam co Wy kupiłyście w tej promocji :)

8 komentarze:

little.monster. pisze...

Maybelline Fit me i ja mam na niego ochote ale przy mojej suchej cerze średnio go widzę :) niezłe łupy

odcienie nude pisze...

Ja kupilam bibulki matujace:D

Katarzyna kobieceszufladki pisze...

U mnie niestety w ros nie ma szafy Eveline:(

themakeupdrawers pisze...

Pomadka cudny kolor :) ja jutro wybieram się, żeby troszkę zaszaleć :d

Strudelka 111 pisze...

Również poluję na tę promocję i korektor z Eveline :)
Przy najbliższej wizycie w Rossmanie pędzę po niego :)

OnAlwaysTogether pisze...

świetne łupy :)

Kosmetyczne Pudełko pisze...

Słyszałam pozytywne opinie o korektorze Eveline. Śliczny kolor pomadki z Maybelline :)

Sekrety Naszego Piękna pisze...

Ja kupiłam tylko 2 pudry Rimmel :)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews