czwartek, 16 października 2014

Recenzja ulubieńca Garnier Oleo Repair

Hej. Dzisiaj recenzja mojej ulubionej ostatnio odżywki do włosów Garnier Oleo Repair.




Odżywka wzmacniająca. Zawiera w sobie 3 olejki: z oliwek, awokado oraz karite.

Zalecana do włosów suchych, przesuszonych, zniszczonych.



Za co ją pokochałam?
-Odżywka posiada bardzo energetyczny, świeży owocowy zapach który bardzo długo utrzymuje się na włosach po użyciu

- Już po 1 minucie po nałożeniu i spłukaniu włosy stają się gładkie i łatwo się rozczesują

- Odżywka jest wydajna a jej cena jest bardzo przystępna (ok. 10 zł)

- wygodne opakowanie - tuba stojąca na głowie.

- gęsta kremowa konsystencja sprawia, że łatwo się ją aplikuje



Krótko mówiąc, odżywka jest naprawdę godna polecenia i chętnie sięgnę po nią ponownie.

4 komentarze:

Daquerre pisze...

Bardzo lubie odżywki z Garniera-obecnie przetestowałam już wysztkie z serii Ultra Doux i w miarę mi spasowały-tą też chętnie wypróbuje kiedyś :)

Arleta S pisze...

ja uwielbiam odżywkę z Garniera tą Ultra Doux czy coś takiego z awokado :P

Magdalena B pisze...

Na pewno kiedyś ją wypróbuję.

OnAlwaysTogether pisze...

Mam ją i jest całkiem niezła, ale Garnier Avokado i Karite lepiej się spisywała na moich włosach :)


Co powiesz na wspólna obserwację ? :)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews