piątek, 1 sierpnia 2014

Zakupy kosmetyczne cz.1

Witajcie. Dzisiaj będzie tylko post zakupowy.


W Superpharm kupiłam wodę toaletową Essence Like a walk in the summer rain - przepiękny zapach
oraz 2 lakiery firmy Delia każdy za 2,40 zł w kolorach brudnego różu i jasnego brązu







Z Avonu zamówiłam żel pod prysznic Refreshing lagoon 500 ml, płyn do kąpieli Spring Garden oraz żel do stóp foot works beautiful marine salt







Z Rossmanna żel pod prysznic Steife Brise, żel La petit Marseillais o zapachu wanilii oraz szampon babydream.





Również w Rossmanie kupiłam emulsję do opalania Ziaja Sopot sun wykorzystując kupon 40% zniżki.

Ciąg dalszy zakupów nastąpi :)

8 komentarze:

kosmetyko holiczka pisze...

Przypomniałaś mi, że muszę w końcu powąchać te perfumy z Essence! :)

Katarzyna kobieceszufladki pisze...

Żele Isany uwielbiam!:)

little.monster. pisze...

lubie lakierki z Delia :)

Katarzyna kobieceszufladki pisze...

Żele Isany uwielbiam, chociaż tego jeszcze nie miałam.

Samara pisze...

ładnie pachnie waniliowy żel Le Petit Marseillais?

InfallibleLifestyle pisze...

Zawsze lubiłam kosmetyki do opalania Ziaji :)

Sekrety Naszego Piękna pisze...

Nic z tego nie miałam :)

Gabi Uchto pisze...

lakiery po 2,50?! ja placiłam za nie zawsze ok 5.50 zł Też tak chce! ;D

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews