wtorek, 19 sierpnia 2014

Moja kolekcja perfum cz.1

Witajcie. Dziś przedstawiam kolekcję moich zapachów. Dołączę krótkie opisy nut zapachowych. Dziś część pierwsza.



1. Avon Scent Essence sparkly citrus 30 ml
Nowy letni i bardzo świeży zapach od Avon.
kategoria: cytrusowo - kwiatowa
nuty zapachowe: sycylijska bergamotka, kwiat limonki, cedr

źródło: avon.pl





2.Mgła zapachowa United Colors of Benetton Stimulating Aqua (Madagascar) 250 ml
Kolekcja 12 perfumowanych mgieł zapachowych symbolizuje indywidualność 12 odrębnych kultur i nacji.
Wybrany przeze mnie zapach mgiełki nawiązuje do Madagaskaru. 



Pozostałe zapachy w kolekcji:






3.Calvin Klein Contradiction woda perfumowana 30 ml



nuty zapachowe:


Głowa

piwonia, jaśmin, orchidea, róża, konwalia, lilia

Serce

lilak, gruszka, eukaliptus, jaśmin, jeżyny

Podstawa

piżmo, fasola Tonka, drzewo sandałowe




5 komentarze:

wiolkaa93 pisze...

ten zapach z Avon mnie kusi :)

Kawaii Mama pisze...

fajna kolekcja :)

kosmetyko holiczka pisze...

Mam mgiełkę z Benettona z Guaraną i bardzo ją lubię. Żałuję, że u nas stacjonarnie dostępne są tylko 4 wersje :/

Ambasada Urody pisze...

Niezła kolekcja :) CK lubię bardzo :)

Sekrety Naszego Piękna pisze...

Nie miałam żadnego z tych zapachów:)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews