poniedziałek, 21 lipca 2014

Zakupy kosmetyczne

Hej hej. Dzisiaj szybki pościk z fotkami moich ostatnich kosmetycznych zakupów. Ostatnio mam manię kupowania żeli pod prysznic więc spodziewajcie się wielu recenzji.


1. Z Biedrony żel pod prysznic Maroko z olejem arganowym i ekstraktem z bursztynu 300 ml/ 4,99 zł


 2. Tesco All about beauty żel pod prysznic z olejkiem pomarańczowym 300 ml/2,99 zł

3. Celia de Luxe płyn micelarny 200 ml ok 9 zł w Rossmanie



4. Rexona diamond antyperspirant w sztyfcie ok 10 zł w Biedronie


5. Wibo Lovely tusz Volume Booster ok. 8 zł w Rossmanie


Wibo Lovely lakier do paznokci seria Classic kolor nr 73  w Rossmanie za 5,60 zł



Pozdrawiam gorąco :)

5 komentarze:

Magdalena B pisze...

Micel Celia też zakupiłam. Całkiem nieźle się sprawdza jak na razie.

kosmetyko holiczka pisze...

Świetny ten żel z Biedronki. Też sięgnęłam ostatnio po dezodorant w sztyfcie, niestety wziełam Fa i żałuję. Nie ma to jak Rexona :)

little.monster. pisze...

bardzo lubie ten tusz :D

InfallibleLifestyle pisze...

Ciekawi mnie ten tusz Wibo, bo akurat jeszcze tego nie miałam :)

Neonowa pisze...

Uważaj na żelomaniactwo, ono nie przechodzi :P

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews