środa, 23 lipca 2014

Recenzja! Żel Adidas Smooth

Witajcie. Tego lata stałam się fanatyczną żelomaniaczką dlatego będzie sporo recenzji żeli pod prysznic ale nie tylko. Dzisiaj recenzja żelu Adidasa smooth z mikro perełkami.



Żel o pojemności 250 ml zakupiłam w Tesco w promocji za niecałe 6 lub 7 zł. Cena regularna to ok 11 zł. Żel ten często jest w promocji w Tesco oraz innych drogeriach.



 Opis producenta: "Nawilżające żele pod prysznic adidas pomogą ci utrzymać naturalna równowagę i obudzić twoje zmysły. Odkryj niezwykłe doznania z żelem Smooth wzbogaconym mikrogranulkami które wygładzą twoja skórę. " Taka gadka szmatka ale do rzeczy:

Żel o dość gęstej, mlecznej konsystencji, wydajny, w kolorze delikatnego różu. Zapach bardzo ciekawy, moim zdaniem kwiatowy lecz trudny do opisania. Ja bym go opisała jako świeżo - kwiatowy. Mikrogranulki są drobniutkie i nie drażnią skóry podczas mycia. Żel się dobrze pieni a po kąpieli skóra dość długo ładnie pachnie. Butelka dobrze siedzi w dłoni, zamykanie na mocny zatrzask. Plus za przezroczystą butelkę - lubię obserwować zużycie produktu.
Podsumowując jest to bardzo przyzwoity  żel. Na pewno nie może zastąpić peelingu, jest to raczej dobre rozwiązanie dla osób które nie lubią szorstkich peelingów a chcą delikatnie złuścić naskórek. Zapach bardzo przyjemny na lato. Chętnie kupiłabym ponownie.






Polecam!

5 komentarze:

kosmetyko holiczka pisze...

Wygodny kształt butelki :) Miałam kilka żeli z Adidasa i miło je wspominam :)

little.monster. pisze...

uwielbiam produkty z Adidasa :) uwielbiam taki niebieski żel

Kawaii Mama pisze...

juz nie pamietam kiedy ostatnio mialam cos adidasa :)

InfallibleLifestyle pisze...

Miałam go i też całkiem polubiłam ;)

Bettywoman pisze...

Lubię żele i dezodoranty Adidas, ale tej wersji jeszcze nie miałam :-)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews