wtorek, 15 października 2013

Post ku przestrodze!



Witajcie. Dawno się tak nie zdenerwowałam jak dziś. Zakupiłam niedawno na allegro żel pod prysznic Kallos go go. Żel był niedrogi, 4,50 zł, oferta wystawiona przez firmę, oznaczony jako nowy, wszystko cacy. Dziś z opóźnieniem otrzymałam żel. Z niecierpliwością rozpakowałam porządnie zabezpieczoną paczkę. Ucieszyłam się bardzo, że wreszcie mam ten żel, bardzo byłam go ciekawa. Pobiegłam od razu do łazienki umyć nim ręce aby sprawdzić jego zapach. No i tu pierwsza niespodzianka....
Ten żel nie ma zapachu!!! Jakaś prawie nie wyczuwalna, nieprzyjemna woń, prawie zupełnie nic! Pomyślałam, to jakiś żart... Potem od razu skojarzyłam żeby sprawdzić datę ważności i....Tu był pies pogrzebany. Żel miał datę przydatności do 23.04.2013 r.
I jak tu się nie zdenerwować? Czekam ponad tydzień na przesyłkę a potem w końcu okazuje się że to bubel. Napisałam do tej firmy jak najuprzejmiej potrafiłam, aby przysłała mi nieprzeterminowany produkt, w innym przypadku zgłoszę naruszenie zasad do allegro. Choć właściwie i tak powinnam to zrobić, bo to jest oszustwo, żeby sprzedawać przeterminowane kosmetyki. To chyba nawet jest niezgodne z prawem..
Tak więc uprzedzam Was przed kupowaniem na allegro od mało wiarygodnych firm. Ta firma od której ja kupiłam reklamowała się jako nowa na allegro. Najlepiej więc zapłacić nawet więcej ale kupować od sprawdzonych sprzedawców.

Zdarzył Wam się podobny numer?

6 komentarze:

Magdalena B pisze...

Czekałam na recenzję tego żelu a tu takie niemiłe zaskoczenie.Lekka przesada że wysyłają produkt przeterminowany kilka miesięcy.

balsamowo pisze...

Buuu... bardzo niefajna sprawa :(

little.monster. pisze...

ja na allegro strasznie nie lubie zamawiać, no ale kurcze przeterminowany produkt żeby sprzedawać!!

Maliniarka pisze...

Ale chamstwo. Mnie się to nigdy nie zdążyło, ale kiedyś kupiłam kosmetyk z bardzo krótką datą przydatności nie wiedząc ob tuwim stacjonarnie

Iwona Paulina pisze...

no nieładnie, nieładnie takie rzeczy ludziom sprzedawać... dobrze, że nie dostałaś jakiejś alergii czy coś

basiek86 pisze...

Bardzo nie fajnie z ich strony.. Mnie się jeszcze nigdy nie zdarzyło, żebym dostała coś przeterminowanego.

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews