wtorek, 8 października 2013

Mały zakup i co obecnie czytam

Dzisiaj mały post o moim małym zakupie. Jest to osławiony suchy szampon Batiste. To mój pierwszy tego typu szampon. Zamówiłam na allegro miniaturę o pojemności 50 ml o zapachu original. Za jakiś czas wrzucę jego recenzję.





Poza tym, chciałam pokazać co obecnie czytam. Jest to książka jednej z moich ulubionych autorek Jackie Collins pod tytułem "Padniesz trupem, ślicznotko". Książki Jackie Collins są znane z tego, że mówią o sławnych i bogatych ludziach Hollywoodu, o skandalach i seksie. Uwielbiam cięty język autorki. To już moja trzecia książka i nadal nie mam dość.


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews