sobota, 12 października 2013

Kosmetyki do śmietnika plus co czytam

Dziś nieco smutny post. Zrobiłam przegląd moich kosmetycznych szufladek i wygrzebałam kilka kosmetyków które są już po terminie ważności i już dawno przeze mnie nieużywane. Większość z nich zawiera połowę zawartości.





1. Pianka do włosów Yung. Kupiona była w Rossmannie. Została ponad połowa. Pianki używam bardzo rzadko. Właściwie wcale.

2. Neutrogena pomadka ochronna. Nie wiem czemu jej nie zużyłam, bo to bardzo dobry produkt. Została prawie cała. Teraz nieprzyjemnie pachnie.

3. Dax Cosmetics Olejek do opalania z beta karotenem. To był naprawdę świetny olejek. Miałam po nim śliczną opaleniznę. I nadal cudnie pachnie. Żal mi się  z nim rozstawać.

4. Lakier Miss Selene, kolor koralowy. Ten mini lakier kupiłam kilka lat (!) temu na wakacjach, ma śliczny kolor. I o dziwo wciąż ma świetną konsystencję jakby był nowy, niestety próbowałam nim pomalować paznokcie i po 1 dniu odpryskuje już. Tak więc mówię mu "żegnaj".

5. Wibo cashmere touch podkład z kolagenem morskim. Podkład był za ciemny i bardzo ciężki i zapychający. Zużyłam tylko połowę.

6. Wibo extreme nails - lakier do paznokci. Kupiłam w zeszłe wakacje, niestety nie mój kolor. Zużyty jakąś 1/3 zaledwie.

Nie było tego za wiele ale i tak zmusza do refleksji aby z kosmetykami które nam nie odpowiadają coś zrobić, zanim się przeterminują. Myślę że warto oddać komuś znajomemu lub sprzedać za grosze. Nie warto ich trzymać na dnie szuflady. A Wam zdarzają się przeterminowane kosmetyki?

------------------------------------------------------------------------------
Co obecnie czytam?




"Początkujący adwokat, Ben Kincaid, otrzymuje pierwsze zlecenie: dotyczy ono adopcji. Tymczasem w bestialski sposób zostaje zamordowany przyszły ojciec dziecka, w jego kieszeni policja znajduje jedynie wizytówkę. Młody prawnik postanawia sam odnaleźć zabójcę. To prywatne śledztwo niespodziewanie naprowadzi go na ślad gigantycznej afery..."

1 komentarze:

basiek86 pisze...

Mnie również się to zdarza, że znajduję już przeterminowane kosmetyki u siebie i jest mi ich później szkoda wyrzucać i że się tak zmarnowały.

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews