piątek, 18 października 2013

Kosmetyczne zdobycze

Dzisiaj post o kosmetykach które dotarły do mnie w tym tygodniu. Niektóre z nich z nich zdobyłam za punkty zgromadzone na portalu Finta.






1. Kallos go go, rozpieszczający żel pod prysznic. O nim pisałam ostatnio. Nastąpiła pewna pomyłka która została wyjaśniona. Żel nie jest przeterminowany, po prostu jego zapach jest tak słaby że sprawia takie wrażenie. Na pewno więc będzie jego recenzja. Kupiłam go na allegro za 4,50 zł , pojemność 200 ml.

2. Oriflame Pure Nature Kojący żel oczyszczający do twarzy z ekstraktem z jagody i lawendy. Pojemność 150 ml, cena z aktualnego katalogu to 12,90 zł, ja go zdobyłam na portalu finta.

3. Avon Sensuelle, perfumowany balsam do ciała, pachnie urzekająco, pojemność 150 ml, cena regularna 28 zł a ja również mam go z portalu finta

4. Joanna Naturia szampon z makiem i bawełną. Ten szampon kupiła moja mama ale ja też będę używać choć za szamponami z Joanny nie przepadam. Cena to chyba ok 4 zł.


Który produkt zaciekawił Was najbardziej?

2 komentarze:

Magdalena B pisze...

Sensuelle to moje ukochane perfumy od Avon. Jeżeli balsam pachnie tak samo cudnie jak one to muszę koniecznie kupić ;)

basiek86 pisze...

Fajne zdobycze. :)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews