poniedziałek, 21 października 2013

Das Dusch niemiecki żel pod prysznic recenzja

Witajcie. Dzisiaj będzie recenzja niemieckiego żelu pod prysznic Dusch das. Niech Was nie zdziwi, że na fotkach żel jest pełny, zdjęcia robiłam zaraz na początku jak go tylko dostałam.






Informacje podstawowe:
Pełna nazwa: Dusch das Magnolia mit Magnolien Extrakt
Pojemność: 250 ml
Cena: W Polsce ok 6 zł, w Niemczech pewnie taniej
Gdzie kupić? W Polsce na aukcjach internetowych oraz w sklepach z niemieckimi produktami, w Niemczech niestety nie wiem gdzie można kupić, ja żel dostałam w prezencie. 


Opis producenta:




Opakowanie i zawartość:
Plastikowa, całkowicie przezroczysta butla o fantazyjnym kształcie, zamykana na zatrzask, w środku posiada błonkę przez co żel nie wypływa i nie marnuje się. W środku żel w kolorze perłowo różowym o miłej, jedwabistej konsystencji. Zapach obłędny. Mocny, intensywny zapach kwiatu magnolii. Można się zakochać.





Działanie:
Żel jest dość wydajny, mocno się pieni i dobrze rozprowadza. Jego jedwabista konsystencja sprawia, że przyjemnie pieści ciało. Intensywny, piękny zapach zapewnia najlepsze doznania i relaksuje. Niestety po kąpieli, zapach ten nie utrzymuje się na skórze zbyt długo. I to raczej jest jego jedyny minus. 

Czy kupiłabym ponownie? Zdecydowanie TAK. Moim zdaniem, ten niemiecki żel swoją jakością przewyższa żele marki Balea. Chętnie wypróbuję innych wariantów zapachowych. 



4 komentarze:

Aktualnaa pisze...

Miałam ten sam, kupiony przez koleżankę w funciaku w Londynie. Był całkiem ok :)

little.monster. pisze...

nie znam tego produktu :P

Katarzyna kobieceszufladki pisze...

Mam wrażenie, że go ostatnio widziałam na rynku, na stoisku z chemią i tego typu pierdółkami.

basiek86 pisze...

Ładny kolorek tego żelu i pachnie pewnie też ładnie. :)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews