poniedziałek, 14 października 2013

Balea Deo roll-on recenzja

Hej. Dzisiaj recenzja dezodorantu w kulce od Balea.




Informacje podstawowe:
Pełna nazwa: Balea dry, deo roll-on
Pojemność: 50 ml
Cena: ok 5 zł, ja kupiłam na allegro za 4,50
Gdzie kupić: drogerie DM w Niemczech, Czechach, lub w Polsce na allegro lub w sklepach z niemieckimi kosmetykami




Opis producenta:
Antyperspirant w kulce z ekstraktem passiflory, delikatna pielęgnacja. Aktywnie reaguje na zmianę temperatury, mocny w działaniu, łagodny dla skóry, specjalna formuła skutecznie chroni przed przykrym zapachem i poceniem się. Dezodorant bez alkoholu. Ochrona 48h.





Opakowanie i zawartość:
Dezodorant znajduje się w plastikowej buteleczce stojącej na głowie. W środku dezodorant o mlecznej konsystencji i kolorze, o ładnym, kwiatowym zapachu. Niestety dużym minusem dla mnie jest to, że dezodorant stoi na głowie, przez co dużo dezodorantu wypływa na kulkę. Dlatego ja trzymam go na leżąco.

Działanie:
Antyperspirant ten dobrze spełnia swoją funkcję, skutecznie chroni przed potem i zabija nieprzyjemny zapach. Ma bardzo ładny zapach. Jak dla mnie jest taki poprawny.


Czy kupiłabym ponownie? TAK

1 komentarze:

basiek86 pisze...

U mnie jakoś lepiej sprawdzają się antyperspiranty w sztyfcie.:)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews