poniedziałek, 9 września 2013

Ziaja kozie mleko Mleczko do ciała recenzja

Witajcie. Dzisiaj recenzja fantastycznego mleczka do ciała firmy Ziaja z serii Kozie mleko.





Informacje podstawowe:
Pojemność: 500 ml
Cena: ok. 10 zł
Gdzie kupić: większość drogerii i marketów


Opis producenta: 




Opakowanie i zawartość:
Plastikowa butla o pojemności 500 ml z pompką zapewniającą wygodne dozowanie produktu. Szata graficzna prosta ale bardzo ładna. W środku białe mleczko o średnio gęstej konsystencji. Zapach bardzo przyjemny, bardzo przypomina mi zapach klasycznego balsamu Dove. 






Działanie: 
Mleczko bardzo dobrze rozprowadza się na skórze, dość szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Zapach bardzo długo utrzymuje się na skórze. 

Plusy:
- dobra cena
- duża pojemność
- ładny wygląd
- wygoda użytkowanie
- piękny zapach
- łatwość wchłaniania i rozprowadzania

Minusy:
- brak

Czy kupiłabym ponownie: TAK :))))

3 komentarze:

Magdalena B pisze...

Uwielbiam je.Naprawdę super nawilża. :)

AlternativeBuff pisze...

Ziaja jest dobra, bo jest tania i dobra!

Sówka81 pisze...

Używam bardzo mało produktów z Ziaja lecz moja mama uwielbia kremy di twarzy z tej serii

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews