sobota, 14 września 2013

Zaskakujące nowe odkrycie

Witajcie. Dzisiaj trochę w innym temacie niż zwykle. Ostatnio odkryłam pewien serwis astrologiczny na stronie www.astroenter.com W serwisie tym można sprawdzić swój horoskop codzienny, miłosny, przyszłościowy lub urodzeniowy. Część opisów jest bezpłatna i można je sobie sprawdzić.

Ja postanowiłam wykupić sobie pełen horoskop urodzeniowy. Otrzymałam obszerny horoskop – 27 stron, dostosowany do mojej daty oraz godziny urodzenia . Jak wielkie było moje zdziwienie kiedy zaczęłam go czytać. To niezwykłe jak wiele opisanych w nich cech zgadza się z prawdą.  Horoskop też zawierał wiele wskazówek i porad  jak pokierować swoim życiem, wykorzystując swoje naturalne zdolności i predyspozycje, w moim przypadku zdolności artystyczne oraz chęć pomagania innym. Fajny jest też horoskop miłosny – tylko trzeba znać datę urodzenia swojego partnera.

P.S. Mój link aktywacyjny trafił do SPAM. Zajrzyjcie jak go nie dostaniecie na maila.

A Wy wierzycie w horoskopy? Korzystacie z nich często? 
Czy chodzicie do wróżek? ;) Sprawdzają się?




1 komentarze:

Girl Power pisze...

Oj, ja nie jestem zwolenniczką horoskopów :)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews