czwartek, 19 września 2013

VitaBox owoce, witaminy, minerały

Witajcie. Sezon jesienno - zimowy się zbliża. W zasadzie jesienny już nastał. Na zewnątrz zimno a w Tatrach spadł śnieg. To także sezon na przeziębienia i inne choróbska. Ja postanowiłam zapobiegać niż leczyć i zaopatrzyłam się w zestaw witamin i minerałów VitaBox.






Informacje o VitaBox:
VitaBox Owoce + Witaminy + Minerały
Opakowanie: 40 kapsułek
Cena: ok. 19 zł
Producent: BioGarden 
Gdzie kupić? W aptece lub sklepie zielarskim





Opis producenta:
Preparat VtaBox dzięki unikalnemu składowi zapewnia uzupełnienie codziennej diety w potrzebne witaminy i minerały. Wyjątkową formułę tego preparatu zapewniają ekstrakty z owoców m.in. z owoców pomarańczy, żurawiny, dzikiej jagody, pestek winogron. VitaBox ze względu na zawarte w nim składniki pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu nerwowego. Zmniejsza uczucie zmęczenia oraz znużenia, oraz pomaga w utrzymaniu prawidłowych funkcji psychologicznych. Pomaga również zachować zdrowe włosy i skórę.

Dla kogo jest jest ten preparat?
Dla osób spożywających małe ilości witamin i minerałów, dla przepracowanych i zestresowanych, dla osób odczuwających zmęczenie, dla osób na diecie, uprawiających sport.

Skład preparatu:




Moja opinia:
Biorę ten preparat od niedawna. Kapsułki są łatwe do połykania, należy brać jedną kapsułkę dziennie. Napisze jak się on u mnie sprawdza gdy skończę opakowanie, ale czytałam w internecie wiele pozytywnych opinii o VitaBoxie. 

A Wy znacie VitaBox? Stosujecie? Macie zamiar?


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews