środa, 11 września 2013

Słodki prysznic z Balea

Dzisiaj recenzja żelu - kremu pod prysznic Balea :)))





Informacje podstawowe:
Pełna nazwa: Balea Dusche & creme Cocos &Nektarine
Pojemność: 300 ml
Cena: w Polsce kupiłam za 5,90 zł w Niemczech w DM jest chyba jeszcze tańszy
Gdzie kupić? Przede wszystkim w Niemczech w drogeriach DM, w Polsce na internecie lub szukajcie w swoich miastach sklepów stacjonarnych z niemieckimi produktami


Opis producenta: (niestety nie przetłumaczę bo słaba jestem z niemieckiego)




Opakowanie i zawartość:
Solidna, plastikowa butla w ładnej szacie graficznej. Zamykanie na zatrzask. Wygodnie się trzyma pod prysznicem. W środku kremowy żel w kolorze brzoskwiniowym. Wspaniały słodki (ale nie mdły) zapach kokosa i nektarynki. Można się zakochać <3





Działanie:
Żel-krem bardzo ładnie się pieni i jest wydajny. Prysznic z jego użyciem jest samą przyjemnością :)
Niestety po prysznicu zapach nie utrzymuje się długo na skórze. 






Plusy:
- niska cena
- ładny wygląd
- dobra, kremowa konsystencja
- prześliczny zapach
- przyjemność użytkowania

Minusy:
- zapach krótko utrzymuje się na skórze

Czy kupiłabym ponownie? TAK :)

3 komentarze:

Magdalena B pisze...

Ale kusisz :-) Zapach musi mieć cudny.

Girl Power pisze...

Chętnie dorwę coś z tej firmy, niekoniecznie pod prysznic :)

szminko mania pisze...

Cały czas spotykam się z pozytywna opinia tego żelu i na pewno go kupię:)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews