środa, 18 września 2013

Moja pierwsza tarta - wosk od Yankee Candle :)

Dziś listonosz dostarczył mi paczuszkę z moim pierwszym woskiem od Yankee Candle. Zakupiłam go na allegro za ok.5,50 i kupiłam tylko jedną sztukę - na próbę. Wybrałam zapach "Lemon Lavender"






Ucieszyłam się jak dziecko otwierając kopertę, potem oglądając w rękach tartę a później otwierając ją. Połamałam na 4 części i jedną wpakowałam od razu do kominka. Już po 5 minutach rozniósł się po moim pokoju nieziemsko piękny zapach. 




Oczywiście domownicy po chwili też poczuli ten zapach i zaczęli wypytywać co tak pachnie :)
Ten wosk musi mieć w sobie naprawdę dużo olejków bo zapach jest bardzo intensywny. 





Przeważa zapach cytryny, lawenda wydaje się delikatniejsza. 





Z tego całego zachwytu zamówiłam sobie kolejne dwie tarty o różnych zapachach :)
A jaki jest Wasz ulubiony zapach wosku Yankee Candle? Który polecacie?

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews