wtorek, 3 września 2013

Małe zakupy apteczne

Postanowiłam ostatnio aby do mojej domowej kosmetyczki wprowadzić produkty naturalne. Zaczęło się od poszukiwań naturalnych masek na zniszczone włosy i tak oto odkryłam polecaną na wielu blogach maskę z nasion lnu. Inną maską (ponoć skuteczną) ma być maska z olejkiem rycynowym. Przeczytałam też że olejek rycynowy dobrze robi na brwi i rzęsy. Zakupiłam więc opakowanie nasion lnu oraz olejek rycynowy.












Olej Rycynowy, Farmina, Apteczka Babuni 30g, cena 1.87 zł
Będę go stosować na brwi i rzęsy oraz jako dodatek do masek na włosy




Nasiona Lnu, Herbapol, 250g, cena 3,42 zł
Z niego zrobię maskę na włosy.

Stosujecie te produkty? Sprawdziły się w regularnej pielęgnacji?

2 komentarze:

zmisia pisze...

ja stosowałam do wzbogacania masek do włosów ;)
Olejek rycynowy jest dobry na wszystko, na paznokcie na brwi, włosy ;)

AlternativeBuff pisze...

Olej rycynowy u mnie się sprawdził, zarówno do włosów, jak i brwi i rzęs. Obecnie nie stosuję go do włosów, bo staram się je rozjaśnić, a olej rycynowy ma właściwości przyciemniające.

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews