wtorek, 10 września 2013

Garnier wygładzające mleczko do ciała recenzja

Dzisiaj będzie o mleczku Garniera. Warto czy nie warto? Oto jest pytanie.




Informacje podstawowe:
Pełna nazwa: Garnier Body. Wygładzające mleczko do ciała z olejkiem z mango
Pojemność: 400 ml
Cena: od 9 do ok 15 zł
Gdzie kupić? Supermarkety, drogerie, portale aukcyjne

Opis producenta: 



Opakowanie i zawartość:
Opakowanie z pewnością przyciągające wzrok. Ładnie wyprofilowana butla plastikowa w przyjemnym jasnozielonym kolorze. Otwieranie zatrzaskowe. W środku mleczko o lekkiej, białej konsystencji. Zapach - tu rozczarowanie - typowy dla Garniera. Nic powalającego na kolana. 







Działanie: 
Mleczko łatwo się rozprowadza, dobrze wciera w skórę i w miarę szybko wchłania. Nawilża przyzwoicie i nie zostawia tłustej warstwy. Jego formuła jest lekka i przyjemna dla skóry. Niemniej jednak nie zachwyciło mnie na tyle żebym tu teraz wychwalała go. 

Plusy:
- Ładne opakowanie
- Wygodne dozowanie
- Łatwe rozprowadzanie
- Szybkie wchłanianie

Minusy:
- Nudny, nie wyróżniający się zapach
- Cena

Czy kupiłabym ponownie? NIE

2 komentarze:

little.monster. pisze...

tego nie miałam,ale świetne jest takie w żółtym opakowaniu :D

Magdalena B pisze...

Nigdy go nie miałam ale na razie postanowiłam wykończyć moje zapasy. Kiedyś może się skuszę :)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews