niedziela, 29 września 2013

Denko wrzesień

Przedstawiam zużycia kosmetyków z września:




1. Szampon Schauma większa objętość - pisałam o nim recenzję
Czy kupię ponownie? TAK

2. Garnier Color & Shine farba do włosów nr 8,0 jasny blond - używam jej regularnie
Czy kupię ponownie? TAK

3. Próbka wody toaletowej Trussardi Essenza Del Tempo 1,5ml - zapach unisex, uwielbiam, będzie jego recenzja
Czy kupię ponownie? TAK

4. Soraya regenerujący kem półtłusty z serii Świat Natury z olejem arganowym - świetny krem
Czy kupię ponownie? TAK

5. Woda toaletowa Avon 50's glam - mocny, długo utrzymujący się zapach, bez rewelacji
Czy kupię ponownie? NIE

6. Próbka wody toaletowa Lancome O de L'orangerie 1,5 ml - jaśmin i kwiat pomarańczy dominują. Ciekawy, ciepły zapach ale waham się czy kupiłabym ponownie

7. Pasta do zębów Aquafresh Fresh & Minty 125 ml - pasta jak pasta, bez rewelacji
Czy kupiłabym ponownie? NIE

3 komentarze:

Magdalena B pisze...

Jestem ciekawa jak u mnie sprawdziłby się krem Soraya :)

little.monster. pisze...

też lubie szamponiki z Schauma :)

dziki agrest pisze...

ten krem mnie korci......

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews