środa, 18 września 2013

Co zdrowego na śniadanie?

Od dłuższego czasu na śniadanie zjadam różnego rodzaju naturalne zbożowe płatki. Są to płatki owsiane - typu górskiego oraz płatki jęczmienne. Ich zaletą jest to że są zupełnie naturalne, bez żadnych ulepszaczy i można je jeść na różne sposoby: z mlekiem, jogurtem, owocami, miodem a także jako dodatek do ciast, ciasteczek, deserów.

źródło: halina.eu



1. Płatki jęczmienne błyskawiczne Halina
Opis producenta:
Płatki jęczmienne otrzymywane są z najwyższej jakości kaszy jęczmiennej. Zawierają składniki ważne dla prawidłowego funkcjonowania organizmu. Stanowią naturalne źródło białka, węglowodanów złożonych, błonnika, Są bogatym źródłem witamin i soli mineralnych. 

Moja opinia:
Płatki są dość drobniutkie, z racji tego że są błyskawiczne, nie trzeba ich gotować przed spożyciem. Wystarczy zalać ciepłym mlekiem lub jogurtem, dodać owoce, orzechy lub inne i zdrowe śniadanie gotowe. Ja zalewam je odrobiną ciepłego mleka. Mam też zamiar dodawać miodu. 
Smak nie jest rewelacyjny bo to naturalny produkt, bez wzmacniaczy smakowych ale ja się tym nie przejmuję bo wiem że to samo zdrowie. Firma Halina w swojej ofercie posiada jeszcze inne rodzaje płatków więc na pewno wszystkie chętnie wypróbuję. 

2. Płatki owsiane górskie

Źródło: halina.eu


Są lepsze od tych błyskawicznych, ponieważ zawierają więcej cennych składników. Przed spożyciem trzeba je gotować ok 3 minut. 

Opis producenta:
Płatki owsiane to bogate źródło białka i błonnika - dwóch składników bardzo ważnych dla organizmu człowieka. Zawierają również duże ilości potasu i magnezu. Płatki owsiane górskie wytwarzane są z najwyższej jakości oczyszczonego i pokrojonego ziarna owsa . 

Moja opinia:
Płatki owsiane smakują mi lepiej niż jęczmienne. Bardzo dobre są te z Lidla, są bardzo duże. Ja stosuję z odrobiną mleka. Po ich zjedzeniu długo nie czuję głodu. Nie mam po nich żadnych wzdęć czy problemów żołądkowych. Zamiast wybierać na śniadanie kanapkę z szynką, o wiele bardziej wolę takie zdrowe płatki. 


Jakie jeszcze inne płatki polecacie na śniadanie?

1 komentarze:

Magdalena B pisze...

Nie wiem dlaczego ale strasznie nie lubię płatków owsianych.

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews