poniedziałek, 30 września 2013

Łapię ostatnie promienie słońca

Dzisiaj jest piękny dzień. Bezchmurne niebo, mocne słońce, jedynie dość chłodno i wietrznie. Mimo to, postanowiłam skorzystać ze słoneczka i poczytać książkę na ogródku. Towarzyszyła mi jak zwykle Tycia.




Miałam na sobie kurtkę typu Softshell, od spodu pokrytą ciepłym polarem.



Okulary słoneczne też się przydały







Na nogach szare ocieplacze żeby grzały w nóżki a w ręce książka "List w butelce" autorstwa Nicholasa Sparksa. Dostałam ją z wymiany w serwisie Lubimyczytac.pl. Skończyłam już ją czytać a wieczorem zobaczę jej ekranizację, film o takim samym tytule w doborowej obsadzie aktorskiej.





Nie tylko ja byłam zaczytana ;)






Mam nadzieję że Wy też miło spędzicie ten dzień. Pozdrawiam cieplutko.

2 komentarze:

minthairr Paula pisze...

Cały czas się zbieram, żeby ją przeczytać. Ślicznie wyglądacie :))

basiek86 pisze...

Ładne fotki, a piesek słodki!:)

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews