sobota, 24 sierpnia 2013

Zakupy kosmetyczne. Balea i inne

Hej. Pokazuję Wam dziś kilka nowych kosmetyków jakie zakupiłam. Wszystkie poprzez Allegro. 



1. Balea antyperspirant Roll-on, bez alkoholu, z ekstraktem z Passiflory, 50 ml, cena 4,50 na allegro
2. Tusz do rzęs pogrubiający  Oriflame Very Me, 8 ml, cena 9,90
3. Błyszczyk do ust Joko Cosmetics Virtual Rock me baby, kolor 145, pojemność 8 ml, nie znam ceny, dostałam w prezencie
4. Krem do twarzy Oriflame Amazonia, 75 ml, cena 5 zł
5. Puder transparentny Miss Sporty, cena 7,40 zł 

To tyle na razie. Jeszcze info dla Śląskich blogerek. Jeśli kupujecie kosmetyki w Niemieckim DM albo macie kogoś kto kupuje tam kosmetyki, dajcie znać. Chętnie zrobiłabym zamówienie. 

3 komentarze:

Magdalena B pisze...

Fajne zakupy.Kosmetyki Balea już od dawna mnie kuszą :)

Sówka81 pisze...

Ja nie mogę przekonać się do firmy Balea

little.monster. pisze...

fajne zakupki, miałam tylko ten tusz :D

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jeśli zostawisz parę słów w komentarzu a jeszcze milej mi będzie jeśli będziesz obserwować mojego bloga. Chętnie odwdzięczę się tym samym :)

 

Template by Web Hosting Reviews